بسم الله الرحمن الرحيم
نبدأ فتح المدونه ياجماعه علي رأي د/ فيصل المدونه دي لكل شباب ابوتيج الواعي اللي عايز يغير الواقع السياسي المرير اللي عايشاه البلد منذ فتره وعايز كل واحد يدخل المدونه المتواضعه يقول هو عايز إيه من المرشح اللي هاينتخبه وبلاش حكايه الوظايف عشان ياجماعه الشغل مالي البلد انا من وجهه نظري المتواضعه ان العضو يقوم بمحاسبه الوزير مش يروح المركز يحل مشكله اتنين متخانقين
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق