الثلاثاء، 13 يوليو 2010

بسم الله الرحمن الرحيم
نبدأ فتح المدونه ياجماعه علي رأي د/ فيصل المدونه دي لكل شباب ابوتيج الواعي اللي عايز يغير الواقع السياسي المرير اللي عايشاه البلد منذ فتره وعايز كل واحد يدخل المدونه المتواضعه يقول هو عايز إيه من المرشح اللي هاينتخبه وبلاش حكايه الوظايف عشان ياجماعه الشغل مالي البلد انا من وجهه نظري المتواضعه ان العضو يقوم بمحاسبه الوزير مش يروح المركز يحل مشكله اتنين متخانقين
انتخابات ابوتيج حاليا مثل الحراره التي نعيشها الان درجتها تصل الي حد الغليان بعد نزول العديد والعديد والعديد من المشتاقين الذين يريدون أن تظلهم قبه البرلمان فمنهم الشيخ الكبير الطاعن في السن ويتشبث بالحصانة الي اخر نفس وأنا عن نفسي عايز الناس تتناول مرشحينا واحد واحد وبالشوكه والسكينه هانخدهم بالاكبر سنا انتظرونا فاصل ونواصل