بسم الله الرحمن الرحيم
نبدأ فتح المدونه ياجماعه علي رأي د/ فيصل المدونه دي لكل شباب ابوتيج الواعي اللي عايز يغير الواقع السياسي المرير اللي عايشاه البلد منذ فتره وعايز كل واحد يدخل المدونه المتواضعه يقول هو عايز إيه من المرشح اللي هاينتخبه وبلاش حكايه الوظايف عشان ياجماعه الشغل مالي البلد انا من وجهه نظري المتواضعه ان العضو يقوم بمحاسبه الوزير مش يروح المركز يحل مشكله اتنين متخانقين
الثلاثاء، 13 يوليو 2010
انتخابات ابوتيج حاليا مثل الحراره التي نعيشها الان درجتها تصل الي حد الغليان بعد نزول العديد والعديد والعديد من المشتاقين الذين يريدون أن تظلهم قبه البرلمان فمنهم الشيخ الكبير الطاعن في السن ويتشبث بالحصانة الي اخر نفس وأنا عن نفسي عايز الناس تتناول مرشحينا واحد واحد وبالشوكه والسكينه هانخدهم بالاكبر سنا انتظرونا فاصل ونواصل
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)